שים לב! עבודות אלה כבר הוגשו למוסדות האקדמים וקנייתם היא לשם קבלת דוגמא בלבד ומתן סיוע אקדמי. בבליוגרפיה אינה מעודדת את קהל הסטודנטים לרכוש עבודה מוכנה ולהגישה למוסד האקדמי, בשום דרך שהיא!
רוצה עזרה אישית בכתיבה? השירות הזה נועד במיוחד בשבילך! בין אם אתה צריך סיוע בכתיבת מאמרים, עבודות אקדמיות, או כל טקסט אחר, אנחנו כאן כדי לעזור. צוות הכותבים המיומן שלנו ישמח לספק לך את השירות המקצועי ביותר, בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלך.
עבודת גמר לתואר שני 66 עמודים כולל שאלון מלא בנספחים כולל רשימה בבליוגרפית מלאה
5 עמודים של סקירת ספרות 2685 מילים 13 מקורות בבליוגרפים
עבודת גמר יישומית הוגשה כחלק מחובות הלימודים לתואר .Ed.M בתוכנית ליעוץ חינוכי 25 עמודים
מחקר כמותי 37 עמודים שאלון המחקר מצורף 27 מקורות בבליוגרפים חדשים
סמינריון בהיקף של 34 עמודים סמינריון איכותני 47 מקורות אקדמים!!! ציון העבודה 98!!
הצעת מחקר בהיקף של 22 עמודים במסגרת MA בחינוך חינוך בגיל הרך עבודה בהיקף של 20 עמודים 34 מקורות בבליוגרפים
סמינריון במסגרת תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך היקף הסמינריון 29 עמודים 22 מקורות בבליוגרפים כוללת כלי ניתוח להיגדים
42 עמודים של פרקטיקום הפרקטיקום כולל תמלולי ראיונות מלאים בנספחי 20 מקורות מידע בבליוגרפים
הורות מייצגת במובנים רבים את כור ההיתוך הראשוני לעיצוב אישיותו של הילד. היא מהווה נקודת מוצא מרכזית בהתפתחותו התקינה, ומשאביה בעלי חשיבות מכרעת עבור רכישת מיומנויותיו הרגשיות והקוגניטיביות. המודל ההורי אותו חווה הילד, משמש לו כלי חיוני בתהליכי התפתחותו השונים ( עמית, 2013).
עבודתם של מנהלי בתי הספר גדלה באופן ניכר בעשורים האחרונים ויצרה תחומי אחריות גדולים ונרחבים שהכתירו את המנהיגות הבית ספרית כאתגר מורכב במערכת החינוך אשר קורא תיגר ליתר יעילות
הניגוד בין אינדיבידואליזם לבין קולקטיביזם היווה מקור לדיון נרחב בתחומי מדעי החברה ((Triandis & Gelfand, 1998. דיון זה כולל תחומי כגון ערכים, מערכות חברתיות, מוסר, פוליטיקה, הבדלים קוגניטיביים, אידיאולוגיה, התפתחות כלכלית, מודרניזציה, מבנה של
ביולי 1988, נחקק בישראל חוק החינוך המיוחד, המדגיש את הצורך "בשילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בכיתות רגילות, בכיתות מיוחדות בבי"ס שכונתי רגיל. החוק נבע מתוך רצונם של הורים, שלחמו על זכותם לשלב גם ילדים בעלי צרכים מיוחדים מאוד במערכת החינוך הרגילה.
עבודה זו בודקת את שילוב הילד בעל לקויות למידה בכתה הרגילה ותעסוק בפרמטרים לשילוב בחינוך- מערכת החינוך בישראל, בחברה- חברת התלמידים בכתה ובקהילה- קהילה וירטואלית.
רמת האלימות בבתי הספר הולכת ומתעצמת והמודעות לכך הולכת וצוברת תאוצה. בשנים האחרונות חוקרים ואנשי חינוך ניסו לענות על השאלה: מה גורם לבעיית האלימות בבתי הספר ומה הם הדרכים שבהם ניתן לפתור את הבעיה ובאילו התערבויות להשתמש
מבוא מחקר זה דן בהתמודדות מנהלים עם בעיות משמעת ואלימות בכיתות הטרוגניות רגילות בבתי ספר יסודיים. בית הספר נתפס כמקום מרכזי בו מתקיים אקלים חינוכי המסוגל להתמודד עם בעיות משמעת ואלימות, עם זאת התמורות החברתיות של התקופה האחרונה והשלכותיהן על מערכת החינוך הגבירו את בעיות המשמעת והמנהלים
הגישה המסורתית שלטת בתחום החינוך בכלל והחינוך המדעי בפרט כבר שנים רבות. הניסיון לשלב טכנולוגיה בהוראה והשינויים החברתיים-תרבותיים שהטכנולוגיה גרמה להם, הובילו לצורך בשינוי הגישה הפדגוגית. הטכנולוגיה הפכה את המידע לזמין הרבה יותר וכך תפקידו של המורה כמקור ידע
העבודה הנוכחית תתייחס לסוגיה רגישה במיוחד. היא תתמקד באופן בו חוות ותופסות יועצות בית הספר במגזר הערבי את תפקידן בהעברת תוכן בנושא חינוך מיני. החברה הערבית כחברה מסורתית ברובה, אינה רואה בעין יפה דיון בנושא המיניות.
ההוראה המתוקשבת והשימוש במחשבים ובטכנולוגיה מתקדמת קיימים במערכת החינוך זה זמן רב. עבודתו של המורה מצריכה איסוף וליקוט של מידע רב ועדכני בנושאים הנלמדים בכיתה במסגרת השיעורים אותם הוא מלמד, וכאן הסיוע של המחשב ומאגרי המידע הטכנולוגים
בשנות העשרים המוקדמות של המאה ה-עשרים הוגדר לראשונה תפקיד היועץ החינוכי על ידי מערכות החינוך ((Foster., Young & Hermann, 2005 ומאז הגדרת תפקידו של היועץ החינוכי עברה שינויים רבים, מהתמקדות בייעוץ ובהכוונת תלמידים בבחירת הקריירה אקדמית בתחילת המארה העשרים,
ליקויי למידה הן הפרעות שונות הנובעות, ככל הנראה, מתפקוד לקוי של מערכת העצבים המרכזית ועלולות להמשך לאורך כל החיים (NJCLD, 1988). לקות למידה מצביעה על קשיים בתהליכים של רכישת מיומנויות יסוד שמחייבים סיוע לימודי במסגרות השונות.
סביבת האוניברסיטאות עברו שינוי גדול וגלובלי עם מספר גדל והולך של סטודנטים מבוגרים החוזרים ללמוד אחרי פער משמעותי בלמידה. לסטודנטים הבוגרים, חזרה זו ללמידה היא מובנת ומונעת על ידי העבודה, משפחה, מעברים בחיים ותפקידים חברתיים. רבים מהחוזרים המבוגרים
תחום הספורט הפך בשנים האחרונות לסוכן חברתי משמעותי במנגנונים החשובים ביותר של החברה האנושית. הספורט משרת מגוון רחב של פונקציות ככלי חינוכי חשוב, סוכן חברתי מרכזי, מכשיר משמעותי לניידות חברתית, ומוסד חיוני בזירה הפוליטית. לראיה,
בעבודה זו אנסה לתאר את ההבדלים והדמיון בייצוג האשה הערביה בקולנוע הערבי והישראלי, תוך התייחסות לסוגיות מרכזיות בייצוג האשה, והגורמים שהשפיעו על צורות הייצוג.
מזה שנים ידוע כי טון דיבור ושפת גוף הם גורמים חשובים ואף קריטיים בהעברת מסרים אל האחר. פעמים רבות טון הדיבור ושפת גוף חשובים יותר מתוכן הדברים ויכולים לגרום להפניית או אי הפניית הקשב אל האדם. דרווין גרס כי שפת הגוף קשורה לרגשות הן בבעלי חיים והן בבני אדם.
תפקידו של המנהל, הוא להנהיג את הארגון בדרך למטרה. תפקיד זה מציב אותו במעמד הדומה מבחינות רבות למעמדו של מנהיג. הוא זה שמקבל את ההחלטות החשובות, הוא זה שנושא באחריות לכשלים שמתגלים והוא זה שזוכה לשבחים ולתהילה שנובעים ממימוש של התכניות
הספרות המקצועית מציגה דימוי עצמי (Self Esteem) כהערכת הפרט את עצמו, הערכה המחוזקת באופן קבוע ומצטיירת כשיפוט עצמי המבוסס על התנסויות של הצלחה וכישלון. דימוי עצמי הינו תוצר של אינטראקציות עם הסביבה, המושפע מחיזוקים והערכות מצדם של אחרים
עבודת גמר לתואר שני העבודה כוללת שאלון מלא לחלוקה העבודה כוללת תקציר באנגלית היקף העבודה 64 עמצודים העבודה מכילה 92 מקורות מידע!!
ממ"ן 17 בהיקף של 10 עמודים כולל מקורות אקדמים, חקיקה ופסיקה ממ"ן שקיבל ציון של 93 !! קטע מתוך הממ"ן: סיטואציות אלו גרמו לשינויים הכרתיים בקרב בעלי מוגבלויות בהתייחס למעמדם הנמוך ואי-השוויון בזכויותיהם, וזאת לצד תהליכים משמעותיים אחרים בעולם שגרמו לפעילות אזרחית בנושא. כמו כן, אם נבדוק את המצב בקרב בעלי מוגבלויות, ניתן לראות שינויים מרחיקי לכת במודעות של בעלי מוגבלויות לשוויון זכויות והפערים בהשגת שוויון זה ביחס אליהם, כפי שגם מגדיר החוק הישראלי לשוויון הזדמנויות בשלל תחומים לרבות תחום התעסוקה
סמינריון שעוסק בסוגיה של שילוב יוצאי אתיופיה בחברה הישראלית בדגש על 2 פרשיות-נפקדים ועריקים בקרב יוצאי אתיופיה ומחאת יוצאי אתיופיה על גילויי גזענות בקרית מלאכי. שאלת המחקר היא כיצד התפתח הדיון התקשורתי והציבורי בשאלת שילוב וקליטה של יוצאי אתיופיה בחברה הישראלית והאם קיימים פערים בזירות השונות?
סיכום קורס בהיקף של 25 עמודים קטע מתוך הסיכום: באתיופיה יש 70 -80 שפות אבל חלקן מדוברות על ידי מספר מצומצם של דוברים. שליש מדברים באורומו, שליש נוסף מדברים אמהרית והשליש האחר הן שפות אחרות. זה קורה בגלל טופוגרפיה – כל החלק הצפוני של אתיופיה יושב על רמה והררי מאוד. התחבורה היא קשה. לכן נשמרות התרבויות ואין עירוב. נוספים לזה אלמנטים כמו קדמה שהגיעה מאוד באיחור.
שאלת המחקר: באיזה אופן השפיע הקולוניאליזם הצרפתי על יהדות מרוקו עבודה בהיקף של 27 עמודים 30 מקורות בבליוגרפים
שם הקורס בו הוגש הסמינריון : סוגיות חברה ופוליטיקה בקרב ערביי ישראל עבודה בהיקף של 25 עמודים 20 מקורות בבליוגרפיםם וקישורים לכתבות ואתרי אינטרנט
צמיחתה של הרשת המקוונת הרחיבה את האופקים של כל גורמי העניין אשר עוסקים בתחום, שכן הם החלו להשתמש בתקשורת כפלטפורמה אשר מאפשרת להם לנהל תהליכים עסקיים. הסיקור התקשורתי סביב אירועי ספורט מגיעים לקבוצות אוכלוסייה נרחבות יותר
בעבודה זו נבחן כיצד משפיעים העובדים הזרים על כלכלתה של מדינת ישראל. עובדים אלו נועדו לאייש מקומות עבודה בהם נדרש מאמץ פיזי רב או לחלופין, עבודות בהן לא נדרשת השכלה. מרבית העובדים הישראלים אינם מעוניינים לעסוק בעבודה מסוג זה. העובדים הזרים מהווים
עבודת סוף קורס: עלייתן ושקיעתן של סוגיות חברתיות היקף העבודה 30 עמודים 30 מקורות בבליוגרפים סקירה נרחבה עבודה בציון גבוה מאוד
עבודה מלאה הכולל 54 דפים!! ניתוח מלא של תהליך שינוי בית ספרי הוגשה כחלק מלימודי תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
עבודה בהיקף ש 18 עמודים 23 מקורות אקדמים
הוגש במסגרת קורס מרוקו המודרנית – סוגיות בהיסטוריה חברה ותרבות עבודה בהיקף של 17 עמודים 7 מקורות בבליוגרפים עבודת המחקר מתייחסת לספרה הביוגרפי של אל מרניסי שיצא בשנת 1995, שבו היא מתייחסת לסוגיות מרכזיות הקשורות לתנועת הנשים והפמיניזם וההשפעה של הקולוניאליזם על מרוקו והתנועה הלאומית.
העבודה כוללת 35 עמודים עבודה מחקרית כמותית הכוללת גרפים וניתוחים סטטיסטיים העבודה כוללת שאלון מחקר מלא בעבודה יש 45 מקורות בבליוגרפים!!
עבודה בהיקף של 24 עמודים אזכורים בהערות שוליים 15 מקורות מידע בבליוגרפים עבודה שקיבלה ציון 93 !!
עבודת מחקר מקיפה לתואר שני המחקר מציג סקירת ספרות מלאה בנושאים הבאים: מעורבות והתערבות במערכת החינוך מעורבות הורים וסוגיה מעורבות הורים בעיני הורים ומורים מודלים/תאוריות של מעורבות הורים תיאוריית שלושת המודלים של מקניל הבסיס התיאורטי של פרידמן פישר (2003) תאורית ההזדהות וההערות תהליך מעורבות הורים (1997 Hoover-Dempsey & Sandler)
עבודה בהיקף של 41 עמודים 30 מקורות בבליוגרפים העבודה נכתבה בשנת 2006 ולכן הנתונים המוצגים בה הם ישנים העבודה יכולה להוות בסיס התחלתי לעבודה סמינריונית בנושא העבודה יכולה להתאים למי שבוחן את שוק ההון בשנים 2000 עד 2005 בימי האינתיפדה השנייה
במאה ה-19 החלה התפתחות המודרניזציה בחברה היהודית באירופה. החברה היהודית המסורתית החלה להיחשף למודרניות שהביאה עמה התרופפות של ערכי היהדות המסורתיים, כפי שאפיינו את החברה היהודית עד לאותה תקופה. זאת גם הייתה תקופה בה הופיעה תנועת האורתודוקסיה לראשונה. מטרת העבודה היא לענות על השאלה, מה היא המחלוקת הקיימת בין החוקרים ביחס להופעת האורתודוקסיה במזרח אירופה?.
תופעת התוקפנות קיימת, לצערנו, וגוברת עם השנים. מאז ומתמיד מחקרים דנים בתופעה ומנסים למצוא פתרונות להפחיתה ולבטלה. תוקפנות היא תגובה טיפוסית לכעס. יש המאמינים שתוקפנות היא דחף מלידה כדחף היצר המיני, ואחרים חושבים שזהו האופן בו אנו מגיבים על תסכול, אכזבות ופחד עבודת סמינריון המכילה 35 עמודים עבודת מחקר הכוללת גרפים עבודה משנת 2009
הסקירה הספרותית מתבססת על כ 19 מאמרים בעברית ובאנגלית היקף הסקירה הוא כ 10 עמודים