עבודה זו בודקת את שילוב הילד בעל לקויות למידה בכתה הרגילה ותעסוק בפרמטרים לשילוב בחינוך- מערכת החינוך בישראל, בחברה- חברת התלמידים בכתה ובקהילה- קהילה וירטואלית.
1.1............ הגדרת המושג וסקירה היסטורית 4
1.2............ הגדרת ליקויי למידה בישראל ועיגונו בחקיקה 5
1.3............ הגורמים ללקות למידה: 6
1.5............ סוגי ליקויות למידה 8
1.6............ השפעת הלקות למידה על התלמיד 9
2.1............ גישות שונות בשילוב 10
2.2............ השפעת השילוב על מערכת החינוך 11
2.3............ עמדות מורים כלפי שילוב: 12
2.4............ השפעת השילוב על התלמידים 14
2.5............ השילוב בקהילה-וירטואלית 15
3.1............ היבט חברתי בשילוב 16
3.2............ היבט חינוכי בשילוב 17