העבודה הנוכחית תתייחס לסוגיה רגישה במיוחד. היא תתמקד באופן בו חוות ותופסות יועצות בית הספר במגזר הערבי את תפקידן בהעברת תוכן בנושא חינוך מיני. החברה הערבית כחברה מסורתית ברובה, אינה רואה בעין יפה דיון בנושא המיניות.


150 180-16.67%
  • מק"ט / ברקוד:: 230320209

קרא עוד


תוכן ענייניים 

תקציר                         V

מבוא                       6

1.  סקירת ספרות. 8

1.1 חינוך מיני...................................................................................................................  8

1.1.1  תכניות "חינוך מיני" של משרד החינוך-שפ"י -  "כישורי חיים". 9

1.2 החברה הערבית בישראל...............................................................................................11

1.2.2 חינוך מיני בחברה הערבית. 12

1.3 היועץ ותפקידו בהעברת תכניות לחינוך מיני 15

2. שיטה…………...  17

2.1 אוכלוסיית המחקר………………….  17

2.2 כלי המחקר.......................... 17

2.3 הליך המחקר……………………………  18

2.4 ניתוח נתונים……………………………..   18

3. ממצאים…………   19

4. דיון……………… 31

ביבליוגרפיה……….  33

נספחים……………..   36

נספח 1: פרטים דמוגרפיים……………………..   37

נספח 2: שאלות בראיון…………………………… 37

נספח 3:  טופס הסכמה מדעת...................... 38

נספח 4- ראיונות  39

ראיון מספר 1: אחמד- כפר שיבלי- בן 55. נשוי - 15  שנה כיועץ חינוכי 39

ראיון מספר 2: סוהא, בת 46 - בתיכון בכסייפה - בעלת ותק של 10. 39

ראיון מספר 3: אריג' בת 33, וותק 5 שנים - נצרת. 39

ראיון מספר 4: מהא, בת 33. ותק של 8 שנים-  איכסאל. 39

ראיון מספר 5: איברהים, בן 45, וותק 10 שנים- עפולה. 39

ראיון מספר 6: אימאן, בת 35- ותק של 6 שנים ערערה. 39

ראיון מספר 7: עליאן, בן 37.- ותק של 8 שנים נצרת עלית. 39

ראיון מספר 8: איבתי, בת 35- ותק של 7 שנים בתיכון טומשים לוד. 39

ראיון מספר 9: מוחמד, בן 40 ותק של 10 שנים בתיכון רמלה-לוד. 39