ביולי 1988, נחקק בישראל חוק החינוך המיוחד, המדגיש את הצורך "בשילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בכיתות רגילות, בכיתות מיוחדות בבי"ס שכונתי רגיל. החוק נבע מתוך רצונם של הורים, שלחמו על זכותם לשלב גם ילדים בעלי צרכים מיוחדים מאוד במערכת החינוך הרגילה.
תוכן עניינים
תוכן עניינים ...................................................................................1
מבוא ......................................................................................2
תקציר ............................................................................................4
פרק א
סקירה ספרותית ...........................................................................5
מהו השילוב ..............................................................................6
ההכלה ................................................................................... ....7
תפיסות ועמדות מורים לגבי שילוב התלמידים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל .....................................................................................................8
השילוב החברתי של תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתה רגילה ............8
פרק ב
שאלות המחקר .......................................................................................................10
השיטה ..................................................................................................
כלי המחקר ............................................................................................10
מהלך המחקר .........................................................................................12
פרק ג
ממצאים ..........................................................................................12
פרק ד
דיון......................................................................................................... 20
ביבליוגרפיה ...............................................................................................23
נספחים .......................................................................................................24
.