ביולי 1988, נחקק בישראל חוק החינוך המיוחד, המדגיש את הצורך "בשילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בכיתות רגילות, בכיתות מיוחדות בבי"ס שכונתי רגיל. החוק נבע מתוך רצונם של הורים, שלחמו על זכותם לשלב גם ילדים בעלי צרכים מיוחדים מאוד במערכת החינוך הרגילה.


149 260-42.69%
  • מק"ט / ברקוד:: 230320204

קרא עוד


                                                                       

 

תוכן עניינים 

 

תוכן עניינים ...................................................................................1

מבוא         ......................................................................................2

תקציר ............................................................................................4

פרק א  

סקירה ספרותית ...........................................................................5

    מהו השילוב ..............................................................................6

    ההכלה ................................................................................... ....7

    תפיסות ועמדות מורים לגבי שילוב התלמידים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל .....................................................................................................8

     השילוב החברתי של תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתה רגילה ............8

 

פרק ב

שאלות המחקר .......................................................................................................10

השיטה ..................................................................................................

כלי המחקר ............................................................................................10

מהלך המחקר .........................................................................................12

פרק ג   

ממצאים ..........................................................................................12

פרק ד 

דיון......................................................................................................... 20

ביבליוגרפיה ...............................................................................................23

נספחים .......................................................................................................24

.