עבודת גמר יישומית הוגשה כחלק מחובות הלימודים לתואר .Ed.M בתוכנית ליעוץ חינוכי 25 עמודים


150 320-53.13%
  • מק"ט / ברקוד:: 0206010

קרא עוד


       

תוכן העניינים

1. מבוא    2

2. סקירת הספרות    5

2.1 מאפיינים של החברה הדרוזית    5

2.1.1 החברה הדרוזית כחברה קולקטיביסטית    5

2.1.2 השכלה בחברה הדרוזית    6

2.1.3 חיי הקהילה בחברה הדרוזית    7

2.1.4 משפחה והורות    7

2.2 הפרעות קשב וריכוז    8

2.2.1 הגדרת הפרעות קשב וריכוז    8

2.2.2  הורות לילדים לקויי למידה וקשב    10

2.2.3 תפיסות כלפי ילדים עם הפרעות קשב וריכוז בחברות קולקטיבסטיות ואינדיבידואליסטיות    11

2.3 מדיניות מערכת החינוך ביחס לתלמידים עם הפרעות עם הפרעות קשב וריכוז    11

2.3.1 תפקידו של היועץ החינוכי בסיוע לתלמידים בעלי הפרעות קשב וריכוז    12

2.4 סיכום    12

3. מתודולוגיה    14

3.1 שאלת המחקר    14

3.2 סוג המחקר:    14

3.3 משתתפים    14

3.4 כלי המחקר    15

3.5 מהלך המחקר    15

3.6 ניתוח הראיונות    15

3.7 אתיקה    15

3.8 רפלקציה    15

4. ממצאים    16

ביבליוגרפיה    22