מבוא מחקר זה דן בהתמודדות מנהלים עם בעיות משמעת ואלימות בכיתות הטרוגניות רגילות בבתי ספר יסודיים. בית הספר נתפס כמקום מרכזי בו מתקיים אקלים חינוכי המסוגל להתמודד עם בעיות משמעת ואלימות, עם זאת התמורות החברתיות של התקופה האחרונה והשלכותיהן על מערכת החינוך הגבירו את בעיות המשמעת והמנהלים
נושא | עמוד |
תוכן עניינים | 1 |
מבוא | 2 |
תקציר | 3 |
פרק 1- רקע תיאורטי וסקירת ספרות 1.א.רקע תיאורטי 1.א.1 - מנהיגות וניהול –היבטים תיאורטיים 1.א.2- מנהיגות מעצבת ומתגמלת 1.א.3- המנהיגות המעצבת ומתגמלת בבית הספר 1.א.4- אלימות בבית הספר 1.א.5- סקירת ספרות 1.א.6- אלימות בבית ספר מנקודת מבט המנהל 1. א.7- המלצות שונות לפתרון אלימות בבית הספר 1.ב- מחקרים אמפיריים 1.ב.1- רקע מחקרי 1.ב.2- ממצאים ומסקנות | 5 6 7 7 12 12 14 16 17 |
פרק 2- מתודולוגיה 2.א. חקר מקרה- בית ספר יסודי (אלמתנבי –מג'ד אל כרום) 2.ב. ממצאים | 19 20 |
פרק 3- סיכום 3.א. דיון 3.ב. המלצות | 22 24 |
ביבליוגרפיה נספחים | 26 28 |