עבודה אישית בהיקף של 29 עמודים 13 מקורות מידע כוללת ניתוח ויישום של מודלים בקורס 'שיפור עסקי'
תוכן עניינים
חלק א' -ניתוח מצב קיים.. 4
תהליכי החברה. 5
Benchmarking1.2. 8
1.2.1 שלב התכנון 8
1.2.2.שלב איסוף הנתונים.. 8
1.2.3 שלב הניתוח. 8
1.2.4 שלב האינטגרציה. 10
1.2.5 שלב גיבוש תוכנית פעולה מפורטת. 10
1.2.6 שלב הפעולה. 10
1.2.7 שלב הבגרות. 11
1.3 גורמי כישלון ל- Benchmarking ופתרונן 11
1.4 נושאים טעוני שיפור בחברה בעקבות ה Benchmarking. 12
2. יישום BPR לשיפור. 13
2.1. שלבי יישום BPR בחברה. 13
2.1. איך תיראה החברה לאחר ה- BPR.. 18
2.2 מניעת כישלון של BPR.. 19
2.3. יתרונות וחסרונות של BPR. 19
3. שימוש בקייזן לביצוע השיפורים.. 20
3.1 בחירת צוות הקייזן 20
3.2 זיהוי תהליכים לקייזן 21
4. בחירת שיטות שיפור. 25
4.1 השוואה בין קייזן, BPR. 25
4.3 שלבי יישום השיטה. 26
5. סיכום.. 27
6 .ביבליוגרפיה. 28
רוצה עזרה אישית בכתיבה? השירות הזה נועד במיוחד בשבילך! בין אם אתה צריך סיוע בכתיבת מאמרים, עבודות אקדמיות, או כל טקסט אחר, אנחנו כאן כדי לעזור. צוות הכותבים המיומן שלנו ישמח לספק לך את השירות המקצועי ביותר, בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלך.
עבודת סיום קורס אסטרטגיה עסקית העבודה הוגשה במרכז ללימודים אקמים הקורס נלמד כחלק מתואר שני במנהל עסקים 13 עמודים 6 מקורות באנגלית
עבודה בקורס מבוא לשיווק דיגיטאלי במנהל עסקים העבודה הוגשה כחלק מקורס במרכז ללימודים אקדמים 13 עמודים 6 מקורות בבליוגרפים