עבודה בהיקף של 10 עמודים 10 מקורות אקדמים מחקר קטן של 6 נדגמים, כולל שאלון המחקר


79 160-50.63%
  • מק"ט / ברקוד:: 100620201

קרא עוד


תוכן העניינים


מבוא ............................................................................................................3

1. מחקר משני של המצב הקיים ......................................................................3

1.1 הצגת המותג ............................................................................................3

1.2 מצבו הקיים של המותג .............................................................................4

1.3 המצב העתידי  - מטרת העבודה .................................................................5

2. מחקר משני של המצב העתידי .....................................................................6

3. מחקר צרכנים ראשוני – ערך מותג ................................................................7

4. סיכום , מודל SWOT ...................................................................................10

5. קהלי מטרה ................................................................................................10

6. סיכום: תכנית שיווקית סופית  .....................................................................11

ביבליוגרפיה ...................................................................................................12

נספח 1: Young & Rubicam Brand Asset Valuator (Y&R BAV) model .....13

נספח 2: שאלון ...............................................................................................14