עבודה בהיקף של 10 עמודים 10 מקורות אקדמים מחקר קטן של 6 נדגמים, כולל שאלון המחקר
תוכן העניינים
מבוא ............................................................................................................3
1. מחקר משני של המצב הקיים ......................................................................3
1.1 הצגת המותג ............................................................................................3
1.2 מצבו הקיים של המותג .............................................................................4
1.3 המצב העתידי - מטרת העבודה .................................................................5
2. מחקר משני של המצב העתידי .....................................................................6
3. מחקר צרכנים ראשוני – ערך מותג ................................................................7
4. סיכום , מודל SWOT ...................................................................................10
5. קהלי מטרה ................................................................................................10
6. סיכום: תכנית שיווקית סופית .....................................................................11
ביבליוגרפיה ...................................................................................................12
נספח 1: Young & Rubicam Brand Asset Valuator (Y&R BAV) model .....13
נספח 2: שאלון ...............................................................................................14