עבודה קבוצתית בשיווק גלובלי הוגשה כחלק מלימודים לתואר שני במנהל עסקים היקף העבודה 12 עמודים 6 מקורות אקדמים


150 
  • מק"ט / ברקוד:: 0206013

קרא עוד



תוכן עניינים 

רקע- גודל השוק מתחרים -השווקים בהם נמצאת החברה    3

תשובה לשאלה 1- מהי הצעת הערך והיתרון התחרותי של KIKO בעולם. האם הוא בלעדי ?    5

תשובה לשאלה 2- מה הייתה אסטרטגית החדירה של KIKO  לשווקים עולמיים עד לפני שלוש שנים ומדוע השתנתה?    7

תשובה לשאלה 3- מהי הייתה אסטרטגית ההפצה ומדוע היא שונתה ?    9

סיכום ומסקנות    10

ביבליוגרפיה    11