עבודת סיום קורס אסטרטגיה עסקית העבודה הוגשה במרכז ללימודים אקמים הקורס נלמד כחלק מתואר שני במנהל עסקים 13 עמודים 6 מקורות באנגלית


112 250-55.2%
  • מק"ט / ברקוד:: 0206007

קרא עוד


מבוא

חברת אסוס שייכת לענף האופנה, בסיס החברה מוקם בבריטניה. אסוס הוקמה ב-1999, החנות האינטרנטית הראשונה עלתה לאוויר בשנת 2001 והציעה לקהל לקוחותיה החברה מציעה בגדים אופנתיים במחירים סבירים, כמו גם מוצרים נלווים כתיקים, שעונים, נעליים, תכשיטים, מוצרי בית ועוד. החברה פונה ללקוחות בטווח הגילאים 18-40. עם השקת אתר האינטרנט אסוס זכתה להכנסות גבוהות ואף לרווחים נאים, ובמהלך השנים הדבר יצר תאוצה רבה והביא להתרחבות מבחינת מגוון מוצרים, ליינים (גברים, הריון, ילדים וכו') ומידות. יחד עם זאת היא השיקה חנויות אינטרנטיות למדינות רבות בעולם והביאה לגידול בהכנסות.