עבודת סמינריון מחקרית 48 עמודים שאלוני המחקר מצורפים במלואם בהספחי העבודה כולל ניתוחים סטטיטיים 51 מקורות בבליוגרפים אקדמים!!!


150 400-62.5%
  • מק"ט / ברקוד:: 0206036

קרא עוד


תוכן עניינים 

1 מבוא. 4

2. סקירה ספרותית. 5

2.1 התהוותן של הרשתות החברתיות. 5

2.2 רקע על שיטת השיווק באמצעות רשתות חברתיות  בעולם המודרני 7

2.3  שיווק פוליטי 9

2.4  שיווק פוליטי באינטרנט.. 11

2.5 מעורבות פוליטית ומגדר. 13

2.6 רציונל המחקר. 14

2.7 השערות המחקר. 15

3. מתודולוגיה. 16

3.1 משתני המחקר. 16

3.2 מודל המחקר. 16

3.3 הגדרות המשתנים.. 17

3.4. שיטת ומערך המחקר. 18

3.5 שיטת הדגימה. 18

3.6 אוכלוסיית המחקר והמדגם.. 18

3.7 הליך המחקר. 18

3.8 כלי המחקר. 19

4. ניתוחים סטטיסטיים.. 20

4.1  המדגם.. 20

4.2 ניתוח משתנים.. 24

4.3 ניתוח השערות מחקר. 28

5.דיון וניתוח. 33

5.2 מגבלות המחקר. 36

5.3 מחקרי המשך. 36

6. ביבליוגרפיה. 37

7.נספחים.. 37

 

 

טבלאות ואיורים

איור 1 : התפלגות המדגם על פי המגדר21

איור 2 : התפלגות המדגם על  פי גיל21

איור 3 : התפלגות המדגם לפי השכלה. 22

איור 4 : התפלגות המדגם לפי הדת23

איור 5: מספר החברים עבור הפרופילים ברשתות החברתיות השונות. 24

איור 6: הזמן המושקע ביום לשימוש ברשתות חברתיות שונות25

איור 7: התפלגות המדגם עבור כניסה לרשתות חברתיות בתקופת בחירות25

איור 8:  מספר ההודעות שמקבלים בממוצע ביום ברשתות החברתיות. 26

איור 9: התפלגות המדגם עבור קבלת הודעות בתקופת הבחירות. 26

איור 10: ממוצע מספר הפעמים ביום שנכנסים לחשבון ברשתות חברתיות. 27

איור 11: התפלגות המדגם עבור פקודים למפלגה. 27

 

טבלה 1: מדדים סטטיסטיים עבור גיל המשתתפים במדגם.. 22

טבלה 2: ערכי מדד האמינות אלפא של קורנבך. 28

טבלה 3: מטריצת קורלציה בין השימוש ברשתות חברתיות לבין אפקטיביות השיווק. 28

טבלה 4: מטריצת קורלציה בין שימוש ברשתות חברתיות למעורבות פוליטית. 29

טבלה 5: מטריצת קורלציה בין אפקטיביות השיווק הפוליטי לבין מעורבותו הפוליטית. 29

טבלה 6: מטריצת קורלציה בין השימוש ברשתות חברתיות לבין אפקטיביות השיווק עם או בלי השפעת משתנים דמוגרפיים. 31