עבודת סמינריון מחקרית 48 עמודים שאלוני המחקר מצורפים במלואם בהספחי העבודה כולל ניתוחים סטטיטיים 51 מקורות בבליוגרפים אקדמים!!!
תוכן עניינים
2.1 התהוותן של הרשתות החברתיות. 5
2.2 רקע על שיטת השיווק באמצעות רשתות חברתיות בעולם המודרני 7
2.4 שיווק פוליטי באינטרנט.. 11
3.6 אוכלוסיית המחקר והמדגם.. 18
טבלאות ואיורים
איור 1 : התפלגות המדגם על פי המגדר. 21
איור 2 : התפלגות המדגם על פי גיל. 21
איור 3 : התפלגות המדגם לפי השכלה. 22
איור 4 : התפלגות המדגם לפי הדת. 23
איור 5: מספר החברים עבור הפרופילים ברשתות החברתיות השונות. 24
איור 6: הזמן המושקע ביום לשימוש ברשתות חברתיות שונות. 25
איור 7: התפלגות המדגם עבור כניסה לרשתות חברתיות בתקופת בחירות. 25
איור 8: מספר ההודעות שמקבלים בממוצע ביום ברשתות החברתיות. 26
איור 9: התפלגות המדגם עבור קבלת הודעות בתקופת הבחירות. 26
איור 10: ממוצע מספר הפעמים ביום שנכנסים לחשבון ברשתות חברתיות. 27
איור 11: התפלגות המדגם עבור פקודים למפלגה. 27
טבלה 1: מדדים סטטיסטיים עבור גיל המשתתפים במדגם.. 22
טבלה 2: ערכי מדד האמינות אלפא של קורנבך. 28
טבלה 3: מטריצת קורלציה בין השימוש ברשתות חברתיות לבין אפקטיביות השיווק. 28
טבלה 4: מטריצת קורלציה בין שימוש ברשתות חברתיות למעורבות פוליטית. 29
טבלה 5: מטריצת קורלציה בין אפקטיביות השיווק הפוליטי לבין מעורבותו הפוליטית. 29
טבלה 6: מטריצת קורלציה בין השימוש ברשתות חברתיות לבין אפקטיביות השיווק עם או בלי השפעת משתנים דמוגרפיים. 31