עבודת סמינריון בהיקף של 24 עמודים 40 מקורות בבליוגרפים בפרק הראשון - מהי תכליתם של דיני סימני המסחר, מוצגת העמדה האמפירית הרווחת בקרב מומחים בתחום השיווק בנוגע לתפקידם של סימני מסחר תלת ממדיים, המגולמים בצורת מוצרים ואריזותיהם. בפרק השני - מידת ההגנה המשפטית שניתנה לחוזיים של מוצרים במדינות האיחוד האירופי, ארה"ב, אוסטרליה וישראל. בפרק השלישי - קשיים וכשלים בהגנה שהוענקה לחוזיים של מוצרים כסימני מסחר
חלק מסיכום העבודה:
כוחם הכלכלי העצום סימני מסחר בפרנסתם של יצרנים וסוחרים, וכן ההתפתחות הטבעית של אפיקי השיווק וקליטת הללו על ידי צרכנים, מחייבים, כי ההגנה המוקנית לסימני מסחר רשומים תכלול הגנה גם לצורת המוצר עצמו כסימן מסחר. אין בהרחבה זו משום מהפכה. ניתן להחיל את הקריטריונים להוכחת ערך מבחין, המהווים תנאי הכרחי לרישום סימן מסחר, גם לגבי צורת מוצר. צורת מוצר מסוגלת לשאת ערך מבחין כשלעצמה, בהיותה דמיונית, שרירותית או מרמזת ביחס לטבעם של הטובין. כמו כן, צורת מוצר יכולה לרכוש ערך מבחין בעקבות שימוש נמשך בה, גם אם כשלעצמה הייתה תיאורית.