1.1. עם התקדמות בטכנולוגיית המידע, חלה התפשטות של מערכות שירות עצמי בסקטור שירות הלקוחות בעשור האחרון. מערכות השירות העצמי הן בעצם ממשקים טכנולוגיים המאפשרים ללקוחות לייצר שירות עצמאי המקנה מעורבות ישירה
1. מבוא. 1
2. השערת מחקר ופירוט משתנים.. 3
3. שופרסל - רקע על החברה. 4
4. "קופה בשירות עצמי" - רקע על מערכת המידע. 5
5. סקירת ספרות. 6
6. יתרונות טכנולוגיית המידע ברשת קמעונאית. 11
7. חסרונות טכנולוגיית המידע ברשת קמעונאית. 12
8. ביצוע סקר. 13
9. מסקנות. 25
10. סיכום.. 27
11. רשימת מקורות. 28
נספח 1 – סקר א
רוצה עזרה אישית בכתיבה? השירות הזה נועד במיוחד בשבילך! בין אם אתה צריך סיוע בכתיבת מאמרים, עבודות אקדמיות, או כל טקסט אחר, אנחנו כאן כדי לעזור. צוות הכותבים המיומן שלנו ישמח לספק לך את השירות המקצועי ביותר, בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלך.
עבודת סמינריון בהיקף של 20 עמודים כולל ניתוחים סטטיסטיים 10 מאמרים בבליוגרפים עבודה שקיבלה ציון 95!!!
עבודה אישית בהיקף של 29 עמודים 13 מקורות מידע כוללת ניתוח ויישום של מודלים בקורס 'שיפור עסקי'