ענף מוצרי הצריכה שאינם מזון בישראל מתאפיין בתחרות חריפה בין הלקוחות, בעיקר רשתות השיווק. תחרות זו מלווה בהורדת המחיר לצרכן, עובדה היוצרת לחץ על כלל היצרנים בישראל להוריד את מחירי המוצרים, גם כן. המתחרים העיקריים של חברת חוגלה קימברלי בשוק
תוכן העניינים
לוח מספר 1 : התפלגות המדגם על פי המגדר. 22
לוח מספר 2 : ניתוח המדגם על פי גיל הנדגמים.. 22
לוח מספר 3 : התפלגות המדגם על פי רמת ההכנסה. 23
לוח מספר 4 : ניתוח המדגם על פי ממוצע הרכישות החודשי 24
לוח מספר 5 : מדדי פיזור למשתנה שביעות רצון 25
לוח מספר 6: מדדי פיזור של המשתנה תדמית המוצר. 25
לוח מספר 7: מדדי פיזור של המשתנה כוונות רכישה. 26
לוח מספר 8: אלפא קורנבך - ערכים.. 27
לוח מספר 9: הקשרים בין תפיסת תדמית המוצר לבין כוונות הרכישה. 27
לוח מספר 10: הקשרים בין תפיסת תדמית המוצר לבין שביעות הרצון 28
לוח מספר 11: הקשרים בין שביעות הרצון הלקוחות לבין כוונות הרכישה. 28
לוח מספר 12: תפיסת משתני המחקר על פי המגדר. 29