צמיחתה של הרשת המקוונת הרחיבה את האופקים של כל גורמי העניין אשר עוסקים בתחום, שכן הם החלו להשתמש בתקשורת כפלטפורמה אשר מאפשרת להם לנהל תהליכים עסקיים. הסיקור התקשורתי סביב אירועי ספורט מגיעים לקבוצות אוכלוסייה נרחבות יותר
1.מבוא. 3
2.סקירה ספרותית. 3
2.1.כדורגל והתפתחותו 3
2.2.התנהגות צרכנית. 5
2.3.אירועי ספורט בראי הכלכלה. 5
2.4.השפעת אירועי כדורגל על התנהגותם הצרכנית של האוהדים.. 7
3.מתודולוגיה. 8
3.1.שאלת המחקר. 8
3.2.השערות המחקר. 8
3.3.משתני המחקר. 9
3.4.שיטת המחקר. 9
3.5.מהלך המחקר. 9
3.6.רמת מהימנות. 9
4.ממצאים.. 10
5.דיון וסיכום.. 18
ביבליוגרפיה 21
רוצה עזרה אישית בכתיבה? השירות הזה נועד במיוחד בשבילך! בין אם אתה צריך סיוע בכתיבת מאמרים, עבודות אקדמיות, או כל טקסט אחר, אנחנו כאן כדי לעזור. צוות הכותבים המיומן שלנו ישמח לספק לך את השירות המקצועי ביותר, בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלך.
30 עמודים של סיכום קורס
עבודת מחקר מלאה העבודה כוללת את פלטי הSPSS מצורפים השאלונים בנספחים עבודה בהיקף של 37 עמודים יותר מ 20 מקורות בבליוגרפים